New Media | תכלס | פורסם:
נציב פניות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב נפגש איתנו, תלמידי מגמת התקשורת, ביום שלישי ה3/11/15 כדי להרצות על תפקידו כנציב תלונות הציבור בשידורי הערוץ המסחרי.
לכל אורך ההרצאה הועברו לנו מסרים חשובים מאוד. למשל שיש פרסומאים שמראש עוברים עבירות אתיקה ויודעים שיינזפו וממשיכים בכך.
סיפר כי היה מקרה שבו אישה התלוננה על כך ששרפה את המטבח בגלל השף ישראל אהרוני.
הפרסומת פוגעת? יש יותר מדי פרסומות? האם תכני הרשות השנייה מתאימים לילדים? על שאלות אלו ואחרות מנסה להשיב דוד רגב נציב פניות הציבור של הרשות השנייה.
נציב פניות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב נפגש איתנו, תלמידי מגמת התקשורת, ביום שלישי ה3/11/15 כדי להרצות על תפקידו כנציב תלונות הציבור בשידורי הערוץ המסחרי.
רגב,התחיל את תפקידו ככתב רווחה ב"ידיעות אחרונות" סיפר שתמיד" בער " בו הצורך לעזור לחלשים ממנו ולכן עשה הסבה מקצועית לתחום עיסוקו הנוכחי.
הוא הסביר כי ככל שפרסומות משודרות בשעה מאוחרת יותר כך הן יקרות יותרו לכן יש בטלוויזיה יותר פרסומות בשעות המאוחרות .
לכל אורך ההרצאה הועברו לנו מסרים חשובים מאוד. למשל שיש פרסומאים שמראש עוברים עבירות אתיקה ויודעים שיינזפו וממשיכים בכך.
הוא נתן דוגמאות למקרים שקרו ועל מה אנשים בעיקר מתלוננים.
רגב הוסיף ואמר כי מרבית התלונות שהופנו אליו נמצאו מוצדקות.
סיפר כי היה מקרה שבו אישה התלוננה על כך ששרפה את המטבח בגלל השף ישראל אהרוני.
כמובן שהתברר בסופו של דבר שהדבר היה באשמתה .
למשל נושא השואה הוא נושא רגיש אך מותר לצחוק עליו בהתאם לחוקים ולכללים של הסאטירה ולא להגזים ולרדת לרמה של "הומור שחור".
בסוף ההרצאה חזר והדגיש כי תפקידו נועד בשבילנו ,הקהל הביקורתי.
כאשר תתקלו בבעיה או בפרסומת לא ראויה יש לכם בהחלט למי לפנות.
!שתף